תכירו: 'הדוכיפת' המסוק המתקדם של 'משטרת ישראל'

בנצי לייזרוביץ No Comments on תכירו: 'הדוכיפת' המסוק המתקדם של 'משטרת ישראל'

בהאנגר המשטרתי הגדול, התקבלו שני המסוקים החדשים, מהמתקדמים בעולם. אשר יחליפו את המסוקים הישנים. המסוקים ישמשו להטסת כוחות מהירה באירועים מיוחדים. המסוקים מצויידים בטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, לניווט שטח והכוונת כוחות קרקע.

21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתחדשים: משטרת ישראל בתהליך של הצטיידות בכלים חדישים בתקופה האחרונה, אבל היום (רביעי) 'הדוכיפת' נחת בהאנגר המשטרתי. מסוק חדשני דו-מנועי שייתן מענה מהיר למשטרה, בהזנקת כוחות והגעה לשטח מהירה יותר.

היום (רביעי), התקבל לראשונה במערך אווירי של משטרת ישראל, מסוק דו-מנועי חדיש ומתקדם, הראשון מבין שניים שרכשה משטרת ישראל.

מדובר במסוקים מסוג מסוג Airbus H 145, שעתידים לסייע למערך האווירי של משטרת ישראל בלחימה בפשיעה, בטרור ובתאונות הדרכים. בנוסף, המסוקים החדשים יהוו חלק ממערך הכיבוי וביכולתם לשאת מים בכמות גדולה ולסייע בכיבוי שריפות, וכן יאפשרו לראשונה במשטרת ישראל הטסת כוחות מיוחדים בזמן חירום.

WhatsApp Image 2018-08-01 at 21.40.09

המסוק הראשון, הגיע הבוקר לראשונה למנחת המערך האווירי של משטרת ישראל, כאשר בשבועות הקרובים הוא יורכב, ייבחן וייבדק לפרטי פרטים על ידי הצוותים הטכניים של חברת אלביט, Airbus ומשטרת ישראל. במקביל, כבר בשבוע הבא צפוי להגיע גם המסוק השני למערך האווירי.

עם סיום שלב ההכנות הטכניות של המסוקים, הם יימסרו באופן רשמי לידי משטרת ישראל, ויחל שלב ההכשרה וההדרכה של הטייסים שיטיסו את המסוקים החדישים. בהמשך, יחלו ההכנות והאימונים לקראת משימת הטסת לוחמים ושוטרים למשימות מיוחדות, משימה שתתאפשר לראשונה במשטרת ישראל, הודות למסוקים החדשים.

כאמור, מדובר במסוקים מהמתקדמים ביותר בעולם כיום, שמשמשים יחידות שיטור רבות ברחבי העולם.

המסוקים החדישים הינם בעלי יכולות מבצעיות מתקדמות, לרבות יכולת טיסה למרחקים ארוכים יותר ותמרון אווירי, נשיאה והטסת של מפקדים ולוחמים (למשימות מיוחדות) וכן נשיאת מים לכיבוי שריפות. כמו כן, המסוקים החדשים ישדרגו את היכולות הטכנולוגיות המאפשרות הכוונת כוחות משטרה הפועלים על הקרקע, בכל תא שטח במגוון משימות.

במסוקים החדישים הותקנו מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בעולם השיטור האווירי.

עם הגעת המסוק השני, ולאחר סיום פרק ההכשרה וההדרכה של הטייסים והכנסת המסוקים לכשירות מבצעית מלאה, תשלים המשטרה את הליך ההתעצמות האווירי, עם החלפת כל צי המסוקים הישן, בארבעה מסוקים מדגם 125 H ושני מסוקים רבי עוצמה דו-מנועיים מדגם H 145.



0 תגובות